Sociální pracovník/pracovnice

Úřad práce České republiky

Referenční číslo 31838660753
Zveřejněno / Aktualizováno 02.09.2025 / 02.09.2025
Mzda od - do 33.280 Kč - 41.070 Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma Úřad práce České republiky Všechny inzeráty , IČO: 72496991 Rejstřík
Pracoviště Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Olomouci, Detašované pracoviště Zlaté Hory
Adresa pracoviště Nádražní 280 79376 Zlaté Hory Zobrazit na mapě
Kraj Olomoucký kraj
Okres Jeseník
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Jeseník
Termín zahájení pracovního poměru 15.10.2025
Minimální požadované vzdělání Vysokoškolské bakalářské vzdělání
Směnnost Pružná pracovní doba
Upřesňující informace První kontakt písemný

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě,
ve znění pozdějších předpisů

Sociální pracovník/pracovnice
ID 11104770

Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci
Kontaktní pracoviště Jeseník, Detašované pracoviště Zlaté Hory
Nádražní 280, 793 76 Zlaté Hory

Hlavní náplň činnosti:
- zajišťování sociálního poradenství a konzultační činnosti pro občany v oblasti agendy příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením
- zajišťování agendy příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením a plnění úkolů a povinností vyplývajících z příslušných zákonů
- zajišťování agendy dávek hmotné nouze a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., zákon o pomoci v hmotné nouzi,
- vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení. Posuzování podkladů pro správní řízení, řízení o nedoplatcích a přeplatcích a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci,
- provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely dávek pomoci v hmotné nouzi.
- zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek,
- v rámci součinnosti s orgány státní správy zajišťuje vyřizování žádostí týkající se dávek pomoci v hmotné nouzi zaslaných do datové schránky úřadu.


Kvalifikační a další požadavky:
- kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. ukončené vyšší odborné vzdělání sociálního směru, popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku) a současně - vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- výhodou je znalost práce programu OKnouze/OKslužby, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka

Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba - plný úvazek
- předpokládaný nástup od 15. října 2025
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a pracovním výročím
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. září 2025 na e-mailovou adresu [email protected]

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje:
Jméno Pavla Hanáková
Email
Telefon 950 121 585
URL adresa