REFERENT/REFERENTKA ODDĚLENÍ POPLATKŮ A VYMÁHÁNÍ ODBORU EKONOMICKÉHO

Statutární město Třinec

Referenční číslo 31834140747
Zveřejněno / Aktualizováno 01.09.2025 / 01.09.2025
Mzda od - do 29.120 Kč -  Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma Statutární město Třinec Všechny inzeráty , IČO: 00297313 Rejstřík
Pracoviště Statutární město Třinec - pracoviště
Adresa pracoviště Jablunkovská 160 Třinec Zobrazit na mapě
Kraj Moravskoslezský kraj
Okres Frýdek-Místek
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Frýdek-Místek
Termín zahájení pracovního poměru 01.01.2026
Minimální požadované vzdělání Úplné střední vzdělání
Směnnost Pružná pracovní doba
Upřesňující informace TŘ Z:1/9/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce:
Komplexní zajišťování agendy vymáhání pokut dle zákona č. 208/2009 Sb., daňový řád.
Platové podmínky:
Platová třída 9. - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.
Nabízíme:
Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR,
- dosažení věku 18 let,
- plná svéprávnost,
- předložit výpis z RT,
- ovládat český jazyk,
- splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem,
- výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 413/2024 Sb. - při správě místních poplatků
Jiné požadavky:
- znalost daňového řádu a zákona o správních poplatcích výhodou,
- znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy výhodou,
- komunikační dovednosti, profesionální přístup ke klientům,
- spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného rozhodování, asertivita,
- znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí).
Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:
- profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 16/2025 do 09.10.2025 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem ([email protected]). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 15.10.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise.
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Kontaktní údaje:
Jméno PŘIHLÁŠKY DO 24.7. 2025
Email
Telefon
URL adresa