REFERENT ODDĚLENÍ MAJETKOPRÁVNÍHO ODBORU SPRÁVY MAJETKU MĚSTA

Statutární město Třinec

Referenční číslo 31721700772
Zveřejněno / Aktualizováno 08.08.2025 / 28.08.2025
Mzda od - do 29.120 Kč -  Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma Statutární město Třinec Všechny inzeráty , IČO: 00297313 Rejstřík
Pracoviště Statutární město Třinec - pracoviště
Adresa pracoviště Jablunkovská 160 Třinec Zobrazit na mapě
Kraj Moravskoslezský kraj
Okres Frýdek-Místek
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Frýdek-Místek
Termín zahájení pracovního poměru 01.11.2025
Minimální požadované vzdělání Úplné střední vzdělání
Směnnost Pružná pracovní doba
Upřesňující informace TŘ z:8/8/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Pracovní poměr: doba neurčitá.
Charakteristika vykonávané práce:
- Zajišťování činností souvisejících s dispozicemi s majetkem města, např. nabýváním a převodem věcí nemovitých do a z vlastnictví města, užíváním, pronájmem, pachtem a výpůjčkou věcí nemovitých, zřizováním věcných břemen. Jedná se zejména o dispozice s prostory sloužícími podnikání, příprava návrhů příslušných smluv zajišťovaných a předkládaných odborem, zpracovávání materiálů pro jednání orgánů města v této oblasti. Vypracovávání stanovisek za město ke vstupu na pozemky města, stanovisek vlastníka sousedního pozemku pro jiné subjekty a výkon dalších souvisejících činností.
Platové podmínky:
- Platová třída 9. - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.
Nabízíme:
Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.
Jiné požadavky:
- orientace v občanském zákoníku v oblasti majetkoprávní problematiky;
- orientace v zákoně o obcích, zejména v oblasti hospodaření s majetkem obce,
- orientace v zákoně o katastru nemovitostí,
- výhodou řidičské oprávnění skupiny B,
- výborná stylizace písemností; praxe v administrativě,
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce,
- znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí),
Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:
- profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup:
Od 01.11.2025 nebo dle dohody.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 14/2025 do 11.09.2025 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem ([email protected]). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 17.09.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise.
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.


Kontaktní údaje:
Jméno Přihlášky do 11.9.2025, 14:30 hod.
Email
Telefon
URL adresa